Informacje dla Klientów

W związku ze zwiększoną liczbą zachorowań na COVID-19 Biuro Rachunkowe GRIMP dostosowuje swoją pracę do panującej sytuacji.

  • Naszych Klientów prosimy o wybór kontaktu telefonicznego lub e-mailowego. Nasza kadra pracuje częściowo w biurze, a częściowo zdalnie z uwagi na zamknięcie placówek oświaty. Prosimy o NIEPRZYCHODZENIE DO BIURA, jeżeli sprawę można załatwić drogą telefoniczną bądź e-mailową.
  • W miarę możliwości dokumenty prosimy przesyłać drogą elektroniczną. Jeżeli konieczne jest ich dostarczenie osobiście, prosimy o zostawienie ich na parterze w specjalnie przygotowanym kartonie. Prosimy o umieszczanie tam przyniesionych dokumentów. Nie należy zostawiać paczek pracownikom. Do odwołania dokumenty będą przyjmowane tylko do oznaczonego pojemnika.
  • Zawieszamy usługę odbioru dokumentów z siedziby klienta – dokumenty prosimy wysyłać pocztą lub kurierem.
  • Najnowsze informacje i zalecenia polecamy sprawdzać na oficjalnych stronach rządowych o koronawirusie.

Jako biuro pracujemy i pozostajemy do Państwa dyspozycji w tej trudnej dla nas wszystkich sytuacji.