Szerzący się koronawirus oraz zamknięcie placówek oświatowych także nas zmusza do podjęcia pewnych kroków. W reakcji na zalecenia Głównego Inspektora Sanitarnego oraz Ministra Zdrowia i Prezesa Rady Ministrów, Biuro Rachunkowego GRIMP dostosowuje swoją pracę do panującej sytuacji.
Naszych Klientów prosimy o wybór kontaktu telefonicznego lub e-mailowego. Nasza kadra pracuje częściowo w biurze, a częściowo zdalnie z uwagi na zamknięcie placówek oświaty. Prosimy o NIEPRZYCHODZENIE DO BIURA, jeżeli sprawę można załatwić drogą telefoniczną bądź e-mailową.
W miarę możliwości dokumenty prosimy przesyłać drogą elektroniczną. Jeżeli konieczne jest ich dostarczenie osobiście, prosimy o zostawienie ich na parterze w BOK.
Z uwagi na zaistniałą sytuację Stowarzyszenie Księgowych w Polsce wystąpiło do rządu z wnioskiem o przesunięcie wszystkich terminów podatkowych i sprawozdawczych. Prosimy zatem o wyrozumiałość – monitorujemy temat na bieżąco i dochowamy wszelkiej staranności, aby wykonać zadania w wyznaczonych terminach. Niemniej jednak, z uwagi na podział pracy pomiędzy biuro, a pracę zdalną, na pewno będziemy korzystać z wydłużenia wszelkich terminów.
Przypominamy też o możliwości skorzystania z zasiłku opiekuńczego w związku z koronawirusem. Więcej informacji na stronie ZUS lub na naszej stronie . Pod wskazanym adresem można pobrać stosowne oświadczenie.
Najnowsze informacje i zalecenia polecamy sprawdzać na oficjalnych stronach rządowych o koronawirusie . Znajdują się tam także wiadomości o ulgach, które zostaną przygotowane dla przedsiębiorców na czas kryzysu.
Jako biuro pracujemy i pozostajemy do Państwa dyspozycji w tej trudnej dla nas wszystkich sytuacji.
AKTUALIZACJA 16.03.2020
Wychodząc naprzeciw obecnej sytuacji oraz oczekiwaniom naszych pracowników i klientów, wprowadzamy kolejne środki zapobiegawcze w związku z epidemią koronawirusa.
Na parterze przygotowaliśmy POJEMNIK NA DOKUMENTY. Prosimy o umieszczanie tam przyniesionych dokumentów. Nie należy zostawiać paczek pracownikom. Do odwołania dokumenty będą przyjmowane tylko do oznaczonego pojemnika.
Przypominamy, że odbieramy też dokumenty elektroniczne, szczególnie teraz zachęcamy więc do przekazywania ich taką drogą.
Zawieszamy usługę odbioru dokumentów z siedziby klienta – dokumenty prosimy wysyłać pocztą lub kurierem.
Zachęcamy do kontaktu z nami droga telefoniczną bądź mailową. Kontakty znajdują się na naszej stronie w zakładce “Kontakt“.
Wszystkie prawa do zdjęć i treści na stronie są własnością Grimp sp. z o.o. Ich kopiowanie i powielanie jest zabronione.