Informacje dla klientów GRIMP

Szerzący się koronawirus oraz zamknięcie placówek oświatowych także nas zmusza do podjęcia pewnych kroków. W reakcji na zalecenia Głównego Inspektora Sanitarnego oraz Ministra Zdrowia i Prezesa Rady Ministrów, Biuro Rachunkowego GRIMP dostosowuje swoją pracę do panującej sytuacji.

  • Naszych Klientów prosimy o wybór kontaktu telefonicznego lub e-mailowego. Nasza kadra pracuje częściowo w biurze, a częściowo zdalnie z uwagi na zamknięcie placówek oświaty. Prosimy o NIEPRZYCHODZENIE DO BIURA, jeżeli sprawę można załatwić drogą telefoniczną bądź e-mailową.
  • W miarę możliwości dokumenty prosimy przesyłać drogą elektroniczną. Jeżeli konieczne jest ich dostarczenie osobiście, prosimy o zostawienie ich na parterze w BOK.
  • Z uwagi na zaistniałą sytuację Stowarzyszenie Księgowych w Polsce wystąpiło do rządu z wnioskiem o przesunięcie wszystkich terminów podatkowych i sprawozdawczych. Prosimy zatem o wyrozumiałość – monitorujemy temat na bieżąco i dochowamy wszelkiej staranności, aby wykonać zadania w wyznaczonych terminach. Niemniej jednak, z uwagi na podział pracy pomiędzy biuro, a pracę zdalną, na pewno będziemy korzystać z wydłużenia wszelkich terminów.
  • Przypominamy też o możliwości skorzystania z zasiłku opiekuńczego w związku z koronawirusem. Więcej informacji na stronie ZUS lub na naszej stronie . Pod wskazanym adresem można pobrać stosowne oświadczenie.
  • Najnowsze informacje i zalecenia polecamy sprawdzać na oficjalnych stronach rządowych o koronawirusie . Znajdują się tam także wiadomości o ulgach, które zostaną przygotowane dla przedsiębiorców na czas kryzysu.

Jako biuro pracujemy i pozostajemy do Państwa dyspozycji w tej trudnej dla nas wszystkich sytuacji.

AKTUALIZACJA 16.03.2020

Wychodząc naprzeciw obecnej sytuacji oraz oczekiwaniom naszych pracowników i klientów, wprowadzamy kolejne środki zapobiegawcze w związku z epidemią koronawirusa.

  • Na parterze przygotowaliśmy POJEMNIK NA DOKUMENTY. Prosimy o umieszczanie tam przyniesionych dokumentów. Nie należy zostawiać paczek pracownikom. Do odwołania dokumenty będą przyjmowane tylko do oznaczonego pojemnika.
  • Przypominamy, że odbieramy też dokumenty elektroniczne, szczególnie teraz zachęcamy więc do przekazywania ich taką drogą.
  • Zawieszamy usługę odbioru dokumentów z siedziby klienta – dokumenty prosimy wysyłać pocztą lub kurierem.
  • Zachęcamy do kontaktu z nami droga telefoniczną bądź mailową. Kontakty znajdują się na naszej stronie w zakładce “Kontakt“.