Skip to content
Skip to content
grimp zielona góra

BIURO RACHUNKOWE GRIMP ZIELONA GÓRA

Wszystko co robimy,

robimy dla Ciebie!

usługi księgowe

GRIMP – OFERTA

Usługi dodatkowe

Poza prowadzeniem rachunkowości i księgowości firmy Biuro Rachunkowe GRIMP oferuje również bardzo korzystne usługi dodatkowe. Przez lata obecności w branży zdążyliśmy poznać potrzeby i oczekiwania klientów. Dzięki temu możemy zaproponować im ciekawe usługi, które ułatwią prowadzenie własnej działalności. W ramach współpracy z GRIMP klient może liczyć na pełen profesjonalizm, rzetelną wiedzę i wsparcie na każdym etapie. W ramach usług dodatkowych  proponujemy wirtualne biuro, outsourcing usług księgowych, ceny transferowe oraz kasy fiskalne. Do współpracy z klientami podchodzimy otwarci na ich potrzeby i wymagania.

Wirtualne biuro umożliwia prowadzenie firmy bez konieczności posiadania własnej siedziby – to my udostępniamy adres do korespondencji i miejsce, w którym można dokonać niezbędnych czynności biurowych. Outsourcing usług księgowych to coraz częściej wybierana opcja, która polega na zleceniu prowadzenia księgowości zewnętrznym biurom. Z kolei w ramach cen transferowych gwarantujemy pełną opiekę i pomoc przy transakcjach. Zajmujemy się również optymalizacją zobowiązań podatkowych. Biuro Rachunkowe GRIMP oferuje także sprzedaż kas i drukarek fiskalnych oraz ułatwia uzyskanie ulg na ich zakup.

co to są ceny transferowe

Ceny transferowe

W ramach usługi cen transferowych GRIMP przeprowadza analizę ryzyka podatkowego, opracowuje dokumentację podatkową i analizy porównawcze, a także daje pełne wsparcie i kompleksowe doradztwo. Eliminuje to lub maksymalnie ogranicza ryzyko podatkowe wynikające z transakcji pomiędzy powiązanymi podmiotami.
outsourcing rachunkowości

Outsourcing księgowy

Przekazanie prowadzenia księgowości zewnętrznym biurom księgowym ma wiele zalet. Pozwala redukować koszty, chroni przed ryzykiem popełnienia błędu przez wewnętrznego księgowego oraz pozwala optymalizować działania, a tym samym oszczędzać czas i pieniądze. Współpraca z GRIMP umożliwi skupienie się na głównym obszarze działalności firmy.
zielona góra wirtualne biuro

Wirtualne biuro

W Biurze Rachunkowym GRIMP klient może skorzystać z usługi wirtualnego biura. Pozwala to skutecznie prowadzić działalność bez konieczności posiadania lokalu. Wirtualne biuro minimalizuje także koszty funkcjonowania firmy dzięki temu, że odpadają koszty wynajmu biura, zatrudniania pracownika biurowego oraz zakupu i eksploatacji urządzeń biurowych.
zielona góra kasy fiskalne

Kasy fiskalne

Klientom GRIMP oferuje sprzedaż kas i drukarek fiskalnych oraz pomoc w uzyskaniu ulgi na ich zakup. GRIMP zajmuje się także wszelkimi formalnościami, w tym powiadomieniem Naczelnika Urzędu Skarbowego o instalowanym urządzeniu tego typu, przeprowadzeniem fiskalizacji i złożeniem stosowanego formularza w Urzędzie Skarbowym.
grimp zielona góra